четвъртък, 30 юни 2011 г.

Анаи с разбито сърце


Освен невероятната фотосесия за списание “People en Español”, Анаи даде и интервю.

Ани наруши мълчанието и говори открито за операцията на носа. Тя увери, че е било необходимо той да се коригира, поради притока на кислород към мозъка.

"Бях уплашена, плачех и мислено студено казах на моя хирург," Ако вие ще бъдете там и ще оправите проблема ми, оперирайте ми и ме правете по-красиви, нали? ".

Без колебание, мексиканската актриса и певица каза, че информира за операцията.

"Разбира се, аз казвам, че коригирам носа си…"
Ани е щастлива от участиета си в „Dos Hogares”, чията роля е различна от предишните и.

Що се отнася до романтичният и живот, признава, че тя е сама и се наслаждава на моментите си. Сега е малко по-затворена за любов, въпреки, че мечтае да има семейство.
"Минаха две години и аз съм добре. Аз не обичам да ме нараняват, аз съм малко затворена за любовта .”

„Някой ден ще го направя. Разбира се, искам брак и деца. Но първо трябва да излекувам сърцето си , тъй като то е в процес на лечение. "

Източник: “People en Español”
Превод и Адаптация: rbd-bgonline.blogspot.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар