четвъртък, 14 юли 2011 г.

Кратко интервю с Пончо на тема - футбол

В продължение на почти два месеца, Пончо ще бъде потопен в история, за да покаже живота на главния герой. Преди да започнат снимките, Ерера говори за страстта си към футбола.

- На каква позиция играете?
АЕ: Обикновено играя през лявата страна(не съм сигурна в превода на тази дума, не разбирам от футбол) но сега позицията на героя ми е към средата и това ми харесва.

- Вие вероятно сте бърз, бързо стартирате в реалния живот и в областта?
АЕ: Когато играя аз съм бърз.

- Винаги ли сте харесвал футбол?
АЕ: От дете(...)

- Като момче правил ли сте пакости с топката?
АЕ: Ние счупихме много прозорци! Живеех в една затворена улица и тя беше разделена между момчета, които живият на върха и под нея. Правехме го от 7 до 13 годишна възраст. Няма съмнение, че ние бяхме главоболие за всички съседи.

- Какво сте правили, за да видите игра?
АЕ: Аз почти не съм ходил на стадиона, в къщи. Но когато отидох на световното първенство в Южна Африка като кореспондент за списание, исках да гледам мача Италия и Парагвай, но нямаше билети, въпреки че можеше да се видят празни места . Все пак отидох извън стадиона и се срещнах с колумбийци.

- Вие тренирате усилено, за да участвате в този проект?
АЕ: Това, което правя е трудно обучение с учител и група приятели.

Източник: Informador.com
Превод и Адаптация: rbd-bgonline.blogspot.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар