сряда, 6 юли 2011 г.

Интервюто на Ани за списание "Estilo DF"


Част от феномена RBD, Анаи се връща към новелите с "Dos Hogares", друг проект, в който се появява по-зряла, оставя след себе си младите герои.

Ето какво сподели тя в интервю за "Estilo DF".

Какво в "Dos Hogares" ви убеди да се върне в новелите?
А: Много неща, като тово, че е оригинална история, със сложен сюжет, моят характер не е типичен характер.

Какви са отношенията ви с вашите колеги?
А: Много добри. Всички те са големи професионалисти и се разбираме много добре. Те са отлична група и аз съм щастлива да споделяме времето си.

И все пак сте била нервна за премиерата на новия проект?
А: Да, много. През първия ден бях много нервна, но всичко мина чудесно, добре.

Това е една друга история, в нея сте пълнолетна, как се почувствахте?
А: Много добре, както вие казахте, е ясно, че е една различна роля, която изисква други умения, които аз трябваше да развия, но бих искала да има нови предизвикателства.

Научавате ли нещо в този проект?
А: Винаги се опитвам да науча всичко, това е един много интересен път.

Какво ще се случи с музиката в тези месеци, докато записвате новелата?
А: Аз съм посветена на 100% на сериала, докато съм на снимачната площадка, бих искала да се съсредоточа върху проекта и да давам всичко, за да бъде добър продукт, с добро качество.

Но вие пеете темата на романа.
А: Да, разбира се. И също така ние сме направили видео, ще ви хареса.

Ще има нов албум скоро?
А: Ние планираме и го записваме през септември.

Вие пишете песни?
А: Да, аз пиша много, към мен се присъединяват и много талантливи хора ... ще ви хареса.

Албяма ще включва ли дуети?
А: Ние все още не сме сигурни, но може и да стане.

С кой бихте искали да работите, музикант или певец?
А: С много. Обичам да създавам нещата с различни хора, аз чувствам, че всеки е специален и мога да направя наистина готини неща с тего.

Вие имате повече от два милиона последователи в Twitter, какво ви привлича в тази мрежа?
А: Че споделям с толкова много хора, които ме обичат и че въпреки че са на хиляди мили разстояние, винаги можем да бъдем заедно и обединени.

Каква е голямата мечта на Анаи, професионално?
А: Уффф, мога да знам, че давам всичко, което мога да дада от себе си.

Източник: EstiloDF
Превод и Адаптация: RBD-BGONLINE.BLOGSPOT.COM

Няма коментари:

Публикуване на коментар