четвъртък, 14 юли 2011 г.

Интервю с Кристофър за списание "Upss"

Укер е известен, обичан и следван от хиляди фенове по целия свят. Този човек се появява в медиите и по телевизията от ранна възраст, а по-късно е член в група RBD. Участва в няколко сериали и е печелил красавици като Белинда и Анаи. Сега той ни разказа за втория сезон на успешната продукция на канала Moviecity - Kdabra, където той изпълнява главната роля.

Ти започна много млад, две годишна възраст, да се снимаш в реклами и до 11 години вече имаше повече от 160 реклами! Как е повлияло на детството ти? Загубил ли си нещо? Или по-скоро, спечели?

Да, добре, аз започнах на възраст от две и половина до девет да се снимам, и вече имам много реклами. По отношение дали съм спечелил или загубел, определено мисля, че спечелих много неща, срещи с хора, места, начини на придвижване, опит.

Страх от камери, никога?

Никога! Никога! Обичам камери!

Няма съмнение, че цялостния ти успех идва с RBD и Rebelde. В един момент ти се изкачи на успеха или винаги си бил здраво стъпил на земята?

Не, мисля, че винаги съм бил здраво стъпил на земята, а също и с помощта на родителите ми ако имам нужда. (Смее се)

И сега, каквото най-много ни интересува, започна Kdabra 2. Какви очаквания имаш?

Аз съм много щастлив, фикцията на невероятния успех е имала първата част, няма съмнение, че и с Kdabra 2 ще е същото.

Какво правите, придържате ли се към историята?

Ох! Много неща! Това е сериал смесващ научна фантастика, мистерия, съчетава историята, това е невероятно!

Вярваш ли в "свръхестественото"? Така например, ни каза, че когато слушаш музика виждаш цветове. Вярно ли е?

Да! (Смее се) Всъщност виждам цветове при слушане на музика. И аз го обичам! Това се нарича синестезия!

Уау! И аз го исках, но не виждам нищо! (Смее се) И какви са плановете ти за бъдещето след Kdabra 2?

Разпостранение на албума ми, имам турне по-късно.

Има ли шансове да дойдеш тук (Уругвай)? Имаш хиляди фенове, които те чакат!

(Смее се) Да, така мисля. Чакам, защото искам да отида скоро. И така аз говоря без намеса! (Връзката е лоша)

Това би било страхотно! Така че има ли сделка?

Да!

Крис, имал си гаджета като Белинда и Анаи, а за Дулсе са само слухове. Какво се е случи, не намери ли жената на живота ти? Какво очакваш от жената в която си влюбен?

ИСКРЕНОСТ! Това е, което аз искам от жената до мен.

В допълнение има два въпроса, единият от читател на име Антонела, който се чуди, дали твоят характер лесно се интерпретира в Kdabra 2.

Е, това беше лесно, но не чак толкова, тъй като в действителност аз трябваше да правя повече от един символа.

Добре.
И Флоренция, другият читател, пита какви са отношенията ти с колегите ти от RBD.

Много, много добри!

Благодаря за интервюто, Крис! Скоро ще го видим тук!

Разбира се! Много целувки за вас и читателите на "Upss"!

Източник: Upss!
Превод: Rbd-bgonline.blogspot.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар